Het grafisch bedrijf anno 2030

Drie strategieën om te excelleren in de grafische industrie

Waarom dit eBook?

Dit eBook laat je zien hoe jij je kunt onderscheiden van de concurrentie met een van de drie waardestrategieën van Michael Treacy & Fred Wiersema – product leadership, operational excellence of customer intimacy. We beschrijven per strategie hoe je die praktisch toepast in de grafische industrie, om daarmee een stevig fundament te leggen onder je bedrijf. Zo krijg je een duidelijk beeld van de impact op je organisatie – bij het verwerken, voorbereiden, uitvoeren en leveren van opdrachten – en kun je een beter afgewogen beslissing nemen welke strategie bij jouw bedrijf past. Wat je vindt in dit eBook?

  • Een analyse waarom je als grafisch bedrijf moet kiezen voor één strategie
  • Uitgebreide toelichting van de drie waardestrategieën van Treacy & Wiersema
  • Duidelijke uitleg per strategie wat de impact is op jouw grafisch bedrijf

Ja, ik ontvang graag het eBook.

Zien is geloven!

Wil je weten wat PrintVis voor jouw bedrijf kan betekenen? We laten het je graag zien in een demonstratie op maat. Toegepast op jouw specifieke bedrijfsprocessen en vraagstukken. Hoe maak je bijvoorbeeld snel foutloze en consistente calculaties? Hoe bied je klanten ook online de juiste prijzen? En hoe zorg je op de werkvloer altijd voor actuele instructies? Wij gaan de uitdaging graag aan!